Kekawanku

About Me

My photo
Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
Saya anakanda to ayahbonda,isteri kepada suami dan bonda kepada anakanda saya. Nampak senyap, tapi suka berkawan. Hidup senang hati

Friday 2 November 2012

Tanggal pusat hari ke 6 kelahiran..

Tanggal pusat hari ke 6 kelahiran..


sikit je lagi nak tercabut




     
dan akhirnya..selamat tercabut. Dia menangis lapar, coz br lepas bg mandi ni..




Hah..saje nak share..ni part yang di tunggu2.. Hehehe.. cabut pusat masa dalam pantang untuk baby.
 Kata opah saya, kalau tercabut dalam tempoh 7 hari, baik budaknya.. 
Kalau lebih dari 7 hari..agak degil budaknya
Yeke? entah..saya pun tak pasti.
Alhamdulillah, bagi anak saya, pada hari ke 6 kelahiran dah selamat tercabut dengan sendirinya pusat nya. Petang hari Jumaat pulak tu,..
Moga anakanda menjadi anak yang soleh dan beriman.
Amiin

No comments:

Post a Comment