Kekawanku

About Me

My photo
Petaling Jaya, Selangor, Malaysia
Saya anakanda to ayahbonda,isteri kepada suami dan bonda kepada anakanda saya. Nampak senyap, tapi suka berkawan. Hidup senang hati

Friday 21 December 2012

Zahran Imani persiapan masuk sekolah 2013

Salam semua. Dah lama saya tak online berblogging.
Sangat sibuk dengan ada nya Baby baru ni.

Ok Ani nak cerita tentang anak sulong.
Zahran akan ke sekolah tahun depan pada 2/1/2013
Alhamdulillah, Zahran akan masuk ke Tadika Kemas.
Walaupun baru nak masuk 5 tahun, tapi perlu pendedahan untuk ke sekolah seawal ini.



Tiada persiapan yang over di buat.
Syukur sangat-sangat. Kakak saya Fuza telah menghadiahkan beberapa kelengkapan sekolah untuk anak sedara dia ni. Untong lah Zahran.
Anak ke-3 Fuza pun akan ke sekolah tadika Aina namanya.

Nanti saya akan update lagi tentang Zahran masuk sekolah nanti

No comments:

Post a Comment